Dagen närmar sig sitt slut.

Ja, i vart fall för min del. Det har varit full rulle hela dagen och nu är jag helt slut.

Jag startade dagen med 1 mil i skogen, en riktigt skön kickstart på veckan. Efter milen så stack jag till min kiropratktor, han är duktig. Sist jag var där var för över 1 år sedan vilket får anses som godkänt.
Han vände och vred, böjde och knäckte mig så till den mildra grad.
Nu känner jag mig som en helt ny människa igen.
Förhoppningsvis så kommer jag inte behöva besöka honom förrän nästa år.
=)

Nu sitter jag här i soffan och lojt surfar på internet.
En liten stund till ska jag sitta uppe men när klockan närmar sig 21:00 ska jag nog krypa till kojs. Läser en så sjukt bra bok som jag för allt i världen inte vill missa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0