Snart påsk med allt vad det innerbär.

Idag är det sista arbetsdagen för den här veckan. Det blir dock en lång dag då vi ska ägna oss åt att skruva, limma, måla och fixa med annat som blivit slitet och nött efter de 6 månaderna vi har haft öppet.

Det känns lite förbjudet att vara ledig i 5 hela dagar men det ska bli skönt. Även om jag bara varit ledig 4 dagar sedan jul så är jag ändå inte sliten eller utarbetad. Jag har god kontroll på både sömn och träning och det tror jag har hjälp mig mycket.

Imorgon ska jag köra mitt 3:e och sista löparpass för denna veckan. Det ska firas med skogsdebut!!!
Som jag har längtat ut i min älskade skog.



Även vi har påskpyntat, i vitt och lila (?)
Min estetiska ådra är något begränsad vilket resulterade i att pinnar och påskliljor spretar åt alla håll.
Som regel har jag en bild i mitt huvud om hur det ska se ut men resultatet blir aldrig detsdamma.
 Johanna tröstade mig och sa att det såg trollskt ut.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0