Kamera återfunnen!

Oh yes!

Nu har jag varit ute och tagit mig en lite tur på 8 km. Det var skönt för både kropp och själ. Jag mår så bra när jag får springa fritt och låta tankarna flyta.

Idag fick jag ett mms av Kristoffer, det var en bild på min garderob, i mms:et stod det: Gissa vart kameran är.
Jodå, överst på garderoben så låg det en grå liten tingest. Hur i hela friden fick jag upp den där, och var tänkte jag på??? '
Herregud vad jag måste vara slug på fyllan.
En annan gång gömde jag 25000 kr när jag var på kanelen, jag tänkte väl att det var bäst att förvara dom på ett säkert ställe. Det tog mig en vecka att hitta dom, men det är en annan historia. =)

Nu kan jag blogga med bilder igen, tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0