Förtydligande av svaret!

Haha, texten som jag klippte in blev minimal. Man skulle nog behöva förstoringsglas för att se den.

I vart fall så fick jag som svar att hönor i vecka 19-23 kunde ha en "omognad" vilket kunde leda till att dom släppte 2 gulor eller att dom inte släppte någon gula alls. De ägg som det inte släpptes någon gula i sorterades bort.

Alltså, detta var naturens gilla gång och att vi skulle se det som en bonus.

Åter till Anna ifrån Bergen. Det där med tur och önskningar med 2 gulor. Jag har nu upptäckt 50 dubbla ägg. Då måste jag få en jäklar massa önskningar och en jäklar massa tur.
Gött!

Jag har bara en önskan och det är att denna dagen ska bli fantastisk.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0