Slappardag.

Det tar minsann på krafterna att gå på bröllop. Jag har inte riktigt känt mig på topp idag heller, det har inte direkt sprutat energi från mig. Jag har mest gått runt och lufsat på jobbet och efter att ha lufsat färdigt på jobbet så gick jag hem och sjönk ner i soffan, och här sitter jag än.
Jag har suttit på samma ställe utan att röra mig i hela 5 timmar, ja om man bortser från rundorna till kylskåpet.
Det är lite småtrevligt att ligga här med täcket och kolla på film efter film.

Imorgon tar vi tag i träningen igen för nu har jag ätit så mycket chips att det står mig upp i halsen på fullaste allvar.


Kristoffer är stolt farbror till världens sötaste Leon. Han älskar att trassla in sina fingrar i mitt hår för att sedan ta ett stadigt tag och rycka till med all kraft som han besitter, sedan skrattar han så att han kiknar.
Vi gillar varandra, jag och Leon.


Redo att sticka iväg till kyrkan.


Våra fina vänner katten och erik.


Mikael och Sofia, det vackraste brudpar man kan tänka sig.




Efter vigseln åkte vi båt runt Styrsö för att sedan hamna i Donsö hamn.  Man kunde knappast önska sig ett bättre väder och stämmningen var på topp!


Festlokalen.

Min bordsgranne Johan, han är skåning och eftersom jag är blekingebo så var väl tanken att vi skulle förstå varandra.


Vackraste!


Kristoffer passade på att stjäla en puss när brudgumen var på toa.


Dagen efter åt vi champagnefrukost på pensionat skäret ute på Styrsö. En fin avslutning på en underbar helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0