Torsdagen som närmar sig ett slut.

Torsdagen är snart slut och jag med den. Jag är slutkörd och trött, lite att ett nervvrak.
Mina dagar är hutlöst långa och viktiga saker har legat på schemat den närmsta tiden. Imorgon blir det jobb (såklart), sedan bär det av ut till Styrsö där jag ska tillbringa natten hos mina svärföräldrar. På lördagen ska jag bevittna ett bröllop på Styrsö och på söndagen ska jag vara bakfull och sola på en bygga.
Alltså, jag måste packa festkläderna ikväll och för 2 dagars ledighet.
Fick ni med er det???
2 d a g a r s l e d i g h e t!!!

By the way, jag sprang på 22 minuter igår, det gav mig en placering runt 50 av 2600. Jag är riktigt nöjd och ska belöna mig väl för mödan jag lade ner.
=)

Ha tålamod, jag kommer att komma tillbaka med full kraft igen på¨söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0