Frukost på sängen!

Idag vaknade jag med ett ryck, lite av ren förskräckelse om jag ska vara ärlig.
Högt och tydligt hör jag hur Kristoffer sjunger "Ja må hon leva", det tar en stund innan jag kopplar.
Idag fyller jag 29 år, för sista gången i hela mitt liv fyller jag något på 20.
Jag har fått strikta order om att bara tänka ljusa tankar idag och det tänker jag göra.

Jag fick frukost på¨sängen, och vilken frukost sen!!!
Det var nybakade scones, smör med havssalt, västerbottenost, pepparskinka, frappuccino med nötkräm och grädde, färska jordgubbar och min favorityoghurt samt en smoothie med apelsin och jordgubbar.
Jag blev helt tagen av denna lilla lyxbuffé.

Tack min kära vän för världens härligaste morgon.


Det här kommer garanterat bli en bra dag mina vänner!


Färska jordgubbar!




Blommor hade min pojk också varit ute och plockat.


Myspys i sängen.


Fotmassage får man också på sin födelsedag.


Vilket strålande väder jag får på min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0