Det kan hon ha, minsann!

Det har ju varit strålande väder i skärgården och givetvis så har man ju varit ute så mycket man bara kunnat.

Nu kom käftsmällen.





Alltså, i min iver att få sluka solens strålar så glömde jag att min hy efter 10 månader i totalt mörker hade blivit grå/grön/genomskinlig.
Det svider och hettar på mina axlar.

Det festliga i denna lilla historia är att jag imorgon ska bege mig ut på Bohusleden och EFTERSOM ingen annan än jag själv ska bära den fullpackade 70-litersryggan så kan detta bli intressant. Hårda axelremmar ska få skava in i mitt brända kött i 5 dagar.
Finns det verkligen en gud?

"Det kan hon ha"
Så tänker ni säkert nu och jag är nästan villig att hålla med.
Jag har ju trots allt 7 veckors semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0