Jill kan aldrig sitta still.

Hur mycket jag än försöker så kan jag inte ta det lungt.
Det har varit full rulle i en veckas tid och jag har knappt hunnit ge er en enda glimt.

Helgen spenderades på Hasslö då det var Hasslöfestivalen. Mitt enda minne av denna lilla tillställning är ett framtida ärr på knäet. Vänner från förr träffades och vi gick tillbaka 15 år i tiden.

Igår spenderade jag dagen med att åka till Kristianopel och när jag tröttnade på Kristianopel så begav jag mig till Öland och när jag tröttnat på Öland så körde jag ner till Karlskrona för att inta solnedgången ute på Dragsö med grillen.

Nu är jag ute på Hasslö igen, min barndomsö. Vädret är vackert så det får nog bli en liten sväng ut med båten.
Ikväll sticker vi in till staden igen.

Bilder kommer under dagen.


Festivaldagen nr 2 fick påbörjas med ett kalldopp nere i Sandvik.


Min underbara, snygga lillasyster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0