I strandväskan.

Jag och Carin vände upp och ner på min väska för att se vad som gömde sig.

Detta hittade vi:

6 hårnålar (man kan ju alltid behöva sätta upp håret)
2 par nyckar (till Carins lägenhet)
1 paket cigg (det blir en hel del röka under semestren)
1 linsburk (man vet aldrig när linserna krånglar)
3 tändare (om en skulle gå sönder har jag 2 i reserv)
1 parfym (man vet aldrig när man behöver lukta lite gott)
2 paket Extra (varför nöja sig med 1)
1 nagellack (det är viktigt att ha snygga naglar i 2 månader då de andra resterande 10 månaderna förstör mina händer fullständigt)
1 bilnyckel (jag har ju bara 1 bil så det får räcka)
6 lipgloss (ett till varje tillfälle)

Om jag skulle klara mig på en öde ö?
Absolut!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0