Den något förvirrade Jill.

Ja, det har blivit lite si och så med uppdateringarna och det ber jag om ursäkt för.
Grejen är bara den att min semester har varit lite hektisk men nu börjar det iallafall lugna ner sig.

När jag lämnade Göteborg fick jag verkligen med mig det mesta, ja förutom min ryggsäck där jag hade I-pod, laddare av olika slag och min kamera!!! Herregud så disträ jag är!
Nu har jag inte kunnat ta ett enda kort på 3 dagar och det suger verkligen.

Förhoppningsvis så är mina grejer på väg ner idag så inom en kort framtid så kommer jag att blogga med bilder igen.

Nu ska jag ut och sola på någon av alla de fina stränder som vi har här nere i den Blekingska skärgården.





När jag kom ut till Hasslö i fredags för att träffa mina föräldrar så utbrister min pappa.
-Du ser ut som Robert Plant med ditt lockiga hår. Robert Plant är sångaren i Led Zeppelin. Alla pappor har sin egen bild av hur deras lilla prinsessa ser ut och min relaterar till gamla rockikoner, haha!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0