Dags att dra.

Nu är det dags. Jojemen.

Detta har jag väntat på i månader, jag har längat och trånat.
Jag har packat i ett par dagar, packat alldeles för mycket men för en gång skull så gör det inget.
Nu ska jag tillbringa lite mer än 1 månad nere i Karlskrona och på Hasslö.
Jag ska umgås med familj och vänner som jag under så många år försummat eftersom jag knappt varit i Sverige.

Jag ska ta och köra min lilla röda bil som jag fixade efter Göteborgsvarvet, som jag egentligen inte var värd men som jag sedan blev värd iallafall. (välkommen till Jills lilla värld)
Jag är fri och kan göra precis som jag vill!
Ska nog ta en liiiiten avstickare till Lager 157 som ibland har grym utförsäljning.

Nu kör vi och snart ses vi därhemma!

Lycka!
Kärlek!
Frihet!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wohoo! Vila nu redigt inför nästa helgs fest! Och förresten, blir du sjuker i sommar så är jag på Nättraby VC och tar hand om dig :)

2010-07-02 @ 20:39:05
URL: http://emtomi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0