Vissa dagar är längre än andra.

Igår var det en lång dag. Det var en 14-timmarsdag på jobbet så när jag kom hem vid 20:00 på kvällen var jag som en zombie. Jag la mig raklång på soffan och stirrade upp i taket resten av kvällen. Ja, resten av kvällen var fram till 23:00, sedan var det dags för fröken Alexandersson att sova eftersom även denna dag som just nalkats kommer bli lång.

Att gå upp 07:00 en lördag är ingen hit men jag antar att det är bättre än att gå upp 04:30, vilket jag gjorde förra lördagen. Idag ska vi förbereda mat till 500 studenter, det är helt sinnessjukt att göra detta på två personer men vi ser muntert på tillvaron och vet att vi kommer att fixa det.

Hoppas att din dag blir helt fantastisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0