Vad hände med veckan?

Herregud, snacka om att rivstarta efter 7 veckors semester! Jag är ledsen för dåliga uppdateringar men det har inte funnits 1 minut över för bloggande.

Con Amor har rivstartat, våra trogna gäster har hittat tillbaka och vi har sannerligen saknat dom. Utöver våra fina gäster har vi även fått en stoooooor beställning från Hansdelshögskolan så nu är det  mer eller mindre jobb 13 timmar om dagen fram till den 4 september.

Samtidigt som det har varit massa jobb så har jag haft celibert besök från Karlskrona. Fina Kristina och hennes bedårande pojkar har förgyllt mina kvällar. Vi har även hunnit med en tur på Liseberg (allt går om man bara vill). Jag sprang (bokstavligen) runt på Liseberg med 2 exalterade pojkar som ville åka ALLT minst 5 gånger. På slutet var jag både hes och slutkörd, men roligt hade vi.
=)

Nu är det snart fredag och som vanligt på fredagar så går jag upp 05:15 för att åka ut och storhandla till vårt lilla café för att sedan ta mysfrukost på Con Amor tillsammans med Johanna. När klockan närmar sig 19:30 kommer vi att stänga för att sedan gå hem och ladda inför lördagen för lördagen kommer att bli galen, jag ska avslöja det för er imorgon.


Pick-nick på Liseberg med Con Amormackor och fina familjen Nordin.


Jag höll ett krampaktikt grepp om Isak och skrek som en stucken gris när vi for nerför backen.


För en dag fick jag ta hand om dessa små godingarna. När jag inte själv har barn så var det lite ovant i början men det tog inte lång tid innan jag kände mig som värsta bullmamman. Jag ville behålla båda pojkarna men Kristina ville gärna ha hem sina små prinsar så jag fick snällt låta dom åka hem med sin mor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0