Förhansvisning på PUSS.

Vi fick biobiljetter av Nöjesguiden till en förhansvisning av filmen PUSS.
 Dom skickar en massa fina erbjudanden med jämna mellanrum och det gillar vi! Tanken var att jag skulle plocka upp biljetter idag för att se den imorgon men nu när jag väl läser det finstilta så ser jag att det var FÖRRA tisdagen som premiären var. Sååååå typiskt mig!



Förhandsvisning: Puss

MEN, jag gråter inte över spilld mjölk.
Idag ska jag på ett annat spännande evenamang. Jag ska nämligen se Nationalteaterns Kabarevy på Trädgår´n ikväll. Jag har alltid älskar Nationalteaterns Rockokester och har haft turen att se dom två gånger. Det ska bli spännande att se hur deras revy är.





Kommentarer
Postat av: PAUSE

skojigt :D den vill jag se

2010-08-30 @ 21:29:51
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0