Ett av årets bröllop i bilder.

Som jag nämnt tidigare så var jag på ett hejdundrans bröllop i lördags. Brudparet var otroligt vackra och tillställningen var utöver det vanliga. Jag fick träffa mina gamla vänner som jag inte får se så ofta längre. Synd att det inte är bröllop oftare.



Redo för bröllop.





Ögonblicket vi alla väntade på.


Andreas och Carin Håkansson.


Vårt bord med härliga bordsgrannar.


Alla fick varsin tepåse som vi skulle skriva något på till brudparet.


Valsen som något utöver det vanliga.


Ett grymt bra band med namnet Jolly Maith Craic underhöll oss med sina irländska covers. Sök genast på dom om ni inte har hört dom.


Många kära gamla återseenden.

Dagen efter-kit, guld värt, tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0