En härlig kväll på havet.

Det har varit en härlig dag och kväll ute på havet. Man är så lyckligt lottad över att ha havet så nära inpå. Vi åkte ut med båten vid 14:00 och drog oss inte hemåt förrän närmare 21:00. Det var en underbar kväll som vi spenderade med att grilla, titta på havet och åka wakeboard. Mina talanger var något begränsade men skam den som ger sig.


På väg ut på böljan den blå. Jag älskar verkligen att dra ut med båten.


Laddar inför vattenlekar.


Jag var mäkta nöjd över att få på mig våtdräkten, även om det tog mig 10 minuter.


Det var nog här någonstans som jag började inse vilket galenskap jag höll på att ge mig in på. Notera vilken otroligt snygg bräda jag hade. Det gäller att åka med stil.


Ja, så många andra bilder hann det knappast bli. Upp som en sol och ner som en pannkaka.


Tuffa storsyrran däremot, herrejävlar vad hon kunde åka!


Dagar som dessa önskar man aldrig ett slut på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0