Vilken dag!

Det blev inget Styrsö igår. Jag kände min halvkass så vi stannade hemma.
Det blev god mat och hyrfilm istället. Det var riktigt skönt att gosa ner sig i soffan och bara ha det bra.
Som vanligt somnade jag innan klockan slagit 23:30. Jag är helt slut nu för tiden, antar att det är träningen och företaget som tar ut sin rätt.

Otroligt fint väder idag!
Ska äta frukost, sedan beger vi oss ut på Göteborgs gator och torg för en söndagspromenad.
Bara strosa runt och titta in i skyltfönter, stanna och ta en kaffe, vice versa.
Kameran kommer garanterat få följa med ut i detta f ina väder.


Kommentarer
Postat av: E

23.30...jag får lite lätt panik när jag ser att klockan närmar sig 22 och jag fortfarande är uppe :)

2009-09-13 @ 11:26:49
URL: http://emtomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0