Vad har jag gjort???

Igår kväll när jag skulle sminka av mig så råkade jag hitta saxen.
Sax borde aldrig, aldrig få finnas inom räckhåll för mig.
Jag skulle bara klippa av några slitna hårtestar med det slutade med att jag slippte mer och mer och till sist så blev det så här.







Luggen är ojämn, tunn och kanske inte så lättskött.
Jag är van vid att bara borsta igenom håret på morgonen, nu måste jag plötsligt platta, fixa oxh trixa.
Jag FÖRBANNAR min impulsivitet
!

Nu måste jag gå till en frisör och skämmas.

Det enda positiva är att det är billigare än att botoxa pannan.
Ska tänka på detta i framtiden. =)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gud va vågat! Eller vansinnig :-)

Du är för rolig!

2009-09-02 @ 14:20:43
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0