Prio nr 1: sömn.

Jag gick upp till Johanna igår för att kolla fotbollen. Hon bjöd på hemmalagade hamburgare, ungsstekt potatis, salsa och aioli. Hon är grym på att laga mat och jag åt så att höll på att spricka. När fotbollen drog igång vid 18:30 var jag mätt, frusen och sömning vilket resulterade i att jag drog en filt över huvudet och somnade.
När matchen var slut så blev jag väckt, då gick jag ner till mig och somnade om och sov till 07:00 idag.

Antar att jag behövde sömnen, det är mycket fysisk och spykisk stress nu. Det går helt fint men det gäller att prioritera.
=)

Idag ska vi m å l a en sista gång sedan är det klart.
Något möte blir det också.

Ha en skön dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0