Lördagsfrukost.

Undrar om det inte finns något bättre?

Nu sitter jag här och njuter till max av mitt nybryggda kaffe. Idag är det ingen stress eller måsten.
Numera när jag ska vara nykter så får man tänka om både 1 och 2 gånger. Vi var bjudna på kräftskiva men för min del känns det ganska meninslöst att sitta på en kräftskiva, sjunga sånger och skåla med vatten, tack men nej tack. Där går min gräns för vad jag pallar.

För den sakens skull kan jag inte heller sitta hemma och glo, då blir jag irriterad och grinig.
Jag måste stimuleras, så är det bara, annars mår jag inte bra.

Som tur väl är så har jag en sambo som vet hur jag fungerar och verkligen gör sitt bästa för att fylla ut mina helger. När jag skriver att han gör sitt bästa så ska ni veta att han kan sitta helt obekymrad i soffan en hel lördag och titta på fotboll. Det är här det krockar ibland. =)


Idag blir det Styrsö, där min sambo är uppväxt. Vi ska traska i skogen och äta god mat. Misstänker även att det blir lite fotboll. =)
Vi får se hur lång tid det tar innan jag klättrar på väggarna och sliter i mitt hår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0