Hem ljuva hem?





Hemma efter en ljuvlig helg i Bärum.
Tusen tack Mari-Louise för allt, det var sååå underbart!

Nu blev ju inte hemkomsten precis som jag trodde. När jag kommer innanför dörren så berättar min käre sambo att han "tappat" bort min kamera under fredagen i Munchen. Min älskade digitalkamera som jag älskar så mycket
Jag berättar att hans systemkamera verkar ha lagt av. Då tar min kära sambo och stoppar i 2 nya batterier och då funkar den visst igen, jag mulnar ihop fullständigt.
Han skickade med mig en kamera med nästan tomt batteri samt att extrabetterierna var helt tomma dom också, tack som fan!

Jag som haft en sån underbar helg med perfekta väderförhållanden för att knäppa riktigt bra bilder.

Ingen mat stod heller på bordet när jag kom hem, skit också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0