Fromm som ett lamm.

Så, nu är jag tillbaka fromm som ett lamm och len i truten.
Det  var skönt, på riktigt.
Jag sprang i ösregn och mörker i skogen med Audioslave på högsta volym, waaaaaa!
Det var dumt att springa i skogen i mörker, tänk om jag hade halkat och slagit huvudet i en sten eller blivit överfallen av en ful gubbe?
I och för sig så skulle jag klösa ögonen ur det sistnämda i blint raseri med tanke på all negativ energi som jag bar på.
Nu är allt sånt borta och ordningen är återställd.
Tänk så lite som skall till.

Förresten så avslutade jag min arbetsdag med att upptäcka att jag tagit med mig källarnyckeln istället för dörrnyckeln till lägenheten när jag kom hem tidigare idag. I tillägg så hade Johanna sin nyckel hos mig vilket resulterade i att jag låste ute även henne.
Det var bara att ringa snälla sambon som blev tvungen att avbryta sin poker med grabbarna för att låsa upp hos oss..!


Nu ska jag andas.
Tack för idag.
Over and out.



Jag bjuder på en leende, skitig, svettig, blöt Jill med mascara ner på kinderna.



Skorna tog jag direkt ur tvättrummet, rena och fina...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0