Slappa söndag.

Söndagar är inte dumma dagar.
Jag vaknade med en grym huvudvärk, får skyllas på rödvinet som jag drack igår.
Ja, just det. Igår drack jag alkohol för första gången på 4 veckor, det var ok.
Jag ska inte tillbaka där jag var innan, men jag ska tillåta mig att ta ett glas i tid och otid.
Det som jag insett nu är att det är värdelöst att vara bakfull, jag har legat på soffan hela dagen och stirrat ut i tomma intet. Träningen drabbas också och det är inte ok.

Det var trevligt igår, absolut.
Vi köpte 2 otroligt roliga spel på loppisen som blev stor succé bland alla inblandade.
Vi höll till klockan 01:00, sedan tog det stopp, vi orkar inte längre vara uppe halva natten.

Det går inte ens att srkiva något vettigt när man är bakfull, jag känner mig dum i huvudet på riktigt.
Vi har det så för idag.
Imorgon kommer jag tillbaka med nya krafter.

Nu ska jag vräka i mig chips och godis som om det inte fanns en morgondag.




Johanna och Kristoffer läser igenom reglerna till våra nya spel.


Kristoffer och Johanna är riktigt nöjda över våra inköp.


Spelkväll hemma hos söta Katten.


En slagen hjälte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0