Nu har veckan gått sådär fort igen!

Skit också, jag hinner inte med.

Jag måste vara den enda som inte ser veckoslutet med blida ögon. Stress, stress, stress. Idag fortsätter renoveringen, ska silikona lite här och lite där.

Igår fick jag en trevligt telefonsamtal. Det var en journalist som fått nys om vårt projekt. Han ville göra ett reportage om oss, ställa lite frågor, ta lite före och efter-bilder. Självklart tackade jag ja, det är grym marknadsföring! Fler journalister tack.

Nu ska jag sitta här i soffan och mysa lite till, ta djupa andetag och drick mitt te.Kockan är bara 07:00 och  detta är min egenstund då jag varken stressar eller tänker på jobbet.

Min kära sambo går alltid upp en kvart innan mig, han fixar frukost, brygger kaffe och tänder ljus, sedan tar han och väcker mig försiktigt. Jag rekomenderar detta som en bra start på dagen. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0