Gipsy-style, loppis och pick-nick.

God morgon på er!

Antar att ni inte går upp 07:00 frivilligt på en lördag och det gör väl inte jag heller i vanliga fall.

Idag blir det utflykt, jag älskar utflykter
Vi har hyrt skåpbil för att sedan ta oss ner till Tranemo och Dalstorp där vi ska hämta upp lite inventarier till lokalen som har blivit målat. Inredningen kommer att bli enkel, pinnstolar och träbord, snyggt, enkelt och mysigt.

Det blir en sväng förbi någon loppis också, vi är på jakt efter några bord till som ska få pryda vår övervåning.
Vi hade tänkt passa på att plocka svamp också men det regnar och är tråkigt så det struntar vi i.
Nu måste jag kile, uppdatering och bilder kommer i eftermiddag.




Gipsy á la Jill.
Halsband:Inköpt i New York
Armband: Gina Tricot, Sverige
Linne: H&M, Oslo
Kjol: Fått av lillasyrrans kompis
Yllestrumpor: Gina Tricot, Köpenhamn


Kommentarer
Postat av: L I S A M A R K L U N D

Svar: hejsan... min lilla....tårta :) hahah. Jaså, hoppas du hittar nått fint ;) Jag ska bara slappa.

2009-10-03 @ 09:33:45
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0