Tiden rinner iväg.



Sitter hemma på "kontoret", papper överallt, frustration men även glädje.

Lite till ska jag sitta här, sedan får jag nog ta och göra något annat,
axlarna sitter fast uppe vid öronsnibbarna och jag vet vad resultatet brukar bli dagen efter.
 
Inflammation, härlig inflammation som sträcker sig från nacke, igenom axlarna och ner till länden.
Allt detta för att man inte lärt sig att slappna av ordentligt.....vilket jag förmodligen aldrig kommer att lära mig, orolig själ.

För ett tag sedan funderade jag allvarligt på att dra till Indien i en månad eller så för att lära mig Yoga, kan tänka mig att det är bra för kropp och själ. Frågan är bara om man verkligen klarar att leva ett så stillsamt liv utan att bli tokig. =)

Ha en skön dag!



.Det är inte bara ett papper som ska fyllas i eller lusläsas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0