Puh!

Jahapp, då var man hemma igen.
Jag startade min första dag här uppe i Bergen med att jobba från 08:30 till 19:30.
Solen lyser verkligen här, det känns som om den aldrig går ner,vilket den kanppt gör heller.

Alla uteserveringa har varit fulla av turister och Bergensare som passar på att njuta av solen och värmen.

Om ni trodde att jag skulle göra detsamma efter en lång och stressig dag på jobb så har ni fel.
Nej,nej, jag tog på¨mig träningskläderna och vandrade upp för ett berg och sedan sprang ner.
Ibland undrar jag om alla hästar är hemma i stallet men jag antar att det är bättre att
ägna sig åt sådant än att sitta och pimpla vin på en uteservering vilket jag annars gjort.

Nu är jag iallafall hemma igen och jag har fortfarande ingen mat hemma.
Det får bli vatten och nötter till kvällsmat också.
=)

Nu ska jag ut på balkongen och ta en cigg i solnedgången, det är jag fan värd!




I skrivande stund, detta underbara väder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0