Lite efter alla andra.

Som jag skrivit innan så har jag under många år varit på resande fot.
Lite här, lite där och lite överallt.
Under alla dessa utsvävningar så finns det något som jag saknat lite extra:
Svenska Radio P3.

I lördags visade min kollega Lisa mig att det går helt fint att lyssna på
radio via internet.
Jag måste verkligen vara den sista människan på jorden som har lärt mig detta.
Skämmas borde jag.

Nu kan jag svassa omkring i lägenheten, sitta på balkongen, laga mat
och ja under tiden lyssna på P3.

Det folkens, det är lycka det. ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha, ja det var verkligen på tiden!

2009-06-30 @ 17:06:32
Postat av: carin trolle

Grattis gumman, det är ju inte annat än att man blir stolt över dig. Hoppas allt är med dig ( du ser inte ut att lida =) )

Stor kram

2009-06-30 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0