Lattjat färdigt.

Nu har vi lattjat färdigt för idag.
Det är så gött att bara traska ner till fotbollsplanen och slå lite bollar, befriande på något sätt.
Vi har till och med en egen tränare jag o Johanna, lyxigt va?
Nä, så fancy är det kanske inte men min sambo brukar hjälpa oss med träningen.
Ibland blir han trött på oss, speciellt när vi inte lyssnar på honom,
t ex när vi båda sträckt låren men vägrar sluta sparka på bollen även om han har skrikit på oss att sluta,
då blir han trött och hotar att hoppa av sitt exklusiva träningsjobb.
=)
Nu blir det till att hoppa in i duschen och fixa till sig lite.
Om någon timma ska jag och min vän på ett viktigt möte, meget vilktigt.
Det rör våran framtid till den milda grad att jag inte kan avslöja vad det rör sig om riktigt än.
Jag är lagom nervös, har gjort detta många gåner förr men aldrig med vårt framtida företag.
Önska oss lycka till!




Laddar mentalt inför träningen. =)

Förberedning och mental laddning.


Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0