God morgon folkens!

Det finns inget bättre än en god natts sömn.
Ironiskt nog så sover jag mycket bättre nu när jag sagt upp mig från jobbet och håller på att starta eget.

Jag var hos läkaren nu på morgonen för mina ryggbesvär, dessa ständiga inflamationer.
Jag fick samma hjälp som vanligt, tabletter...
Det blir som det brukar, jag skiter i tabletterna, dom får ligga kvar på apoteket.
Har aldrig gillat att ta tabletter, tycket att det är lite obehagligt att stoppa i sig sådan skit.
Med tanke på att jag proppar i mig alkohol så kanske det inte låter logiskt med så är det bara. =)

Vädret är trist idag, regn och rusk.
Hade tänkt ta en långpromenad igenom Göteborg och ut till Hisingen men det blir inget med det.

Nä,nu ska jag äta frukost.
Återkommer senare.

Hasta Luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0