Fotboll, fotboll, fotboll

Nu har jag varit nere på stan och sett Finland-Tyskland spela på storskärm.
För er som inte fått med er detta så är det U21-EM i Sverige för tillfället.
Matcherna visas i Göteborg, Halmstad och Malmö.
Det är riktigt småtrevligt att bara gå ner och titta på fotboll tillsammans med andra.
Jag gick hem nu medan min sambo och hans vän gick vidare för att se England-Spanien spela på Ullevi.
Många Engelsmän i Göteborg idag.



Storbild nere i Centrum. Härlig stämmning.








Min kära sambo och våran vän Balasch.



Idag har jag letat efter spa-resor över hela Europa men hittat föga.
Nu är det spikat att det blir Varberg SPA söndag-måndag. Det var svindyrt
men jag antar att man en gång i livet får lyxa till det. Jag är ingen
storkonsument av lyx i vanliga fall.







Imorgon är det midsommar och ingenting är bestämt.
Däremot så har jag tackat nej till den ordinarie festen som jag skulle till,
anledningen har jag nämnt innan.

Eftersom jag inte lyckas fly landet så blir det nog en mindre firande med
min sambos närmsta vänner. På sin höjd blir vi 6 stycken, lagom.

Jag vill sist men inte minst tacka Emelie för sitt fina erbjudande av
utlåning av badkar.
Jag tackar och bockar med det blev Varberg som drog det längsta stået.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0