Febrilt letande

Jag letar febrilt efter ett SPA.
Jag gör i princip vad som helst för att få komma bort denna helgen.
Jag har ringt folk till höger och vänster.

-SPA i Lettland?
-Visst,om du vill casha upp 9000 kr för flygbiljetterna.

-SPA i Polen?
-Det ordnar vi om ni kan åka på söndag och komma hem onsdag.

Ingen av alternativen är aktuella.

Har börjat kolla SPA i Sverige nu, grejen är den att man ska ta sig dit också och vi har ingen tillgång
till bil denna helgen.

Jag vill bort, punkt slut.

Kanske Island eller Istanbul?

Jag börjar genast leta.


Kommentarer
Postat av: E

Vi har ett badkar här hemma, och M lånar säkert ut lite av sin babybadolja till dig!

2009-06-18 @ 15:53:48
URL: http://emtomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0