Energi

Som jag har längtat efter bröd!
Jag får bara äta bröd om lördagar,
annars är det strängt förbjudet med vetemjöl hemma hos mig.
Anledningen till detta förbud är att jag blir dålig i kroppen av mjöl,
inflammationerna avlöser varandra.
Jag slutade med vetemjöl för 2 månader sedan och resultatet är förbluffande.
Så, tips till alla er som lätt får värk i musklerna, sluta med vetemjöl och socker.
Ingen pasta, inte ens fullkorn, inga havregryn och inget bröd.

inflammationerna avlöser varandra.
Jag slutade med vetemjöl 2 månader sedan och resultatet är förbluffande.
Så, tips till alla er som lätt får värk i musklerna, sluta med vetemjöl och socker.
Ingen pasta, inte ens fullkorn, inga havregryn och inget bröd.

Det bästa med det här förbudet är att jag istället får äta mer kött, massa kött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0