Att bli egen företagare...

....ska fan inte vara lätt!
Har suttit hela morgonen och gått igenom olika papper, moms hit, skatt dit. En massa bestämmelser och krav (vilken är bra med komplicerat), massa tillstånd att söka, affärsplan, budgetplan m.m. Listan skulle kunna göras lång...jisses.
På torsdag ska jag och min vän träffa fastighetsägaren, det är upp till honom om vi får lokalen, då är det viktigt att vi har ALLA papper klara. =)

Nu ska jag ner till banken och öppna upp ett konto till vårt aktiekapital, för.....hör och häpna, mina pengar kom in på mitt svenska konto nu på morgonen, tjohoooo!

Ikväll blir det fotbollsträning och imorgon troligtvis match. =)

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0