Sol!

Sorry för mitt dåliga bloggande men igår hade jag en sån dag då allt gick i ett.
Givetvis så glömde jag även kameran hemma så inga bilder blev det heller.

Jag lämnade lägenheten tidigt och kom inte hem förrän sent.
Vi hade bland annat möte med killen som har lokalen som vi ska få.
På tordags cashar vi in och han ger oss nyckeln.
Det känns så jäklar bra!!!!

Idag skulle det bli dåligt väder, regn och rusk.
Döm av min förvåning då jag tittar ut genom fönstret och möts av detta:





Nu ska jag ner till banken och ordna med det sista ang affärsuppgörelelsen.

Sedan tror jag nog allt att vi packar bikinin och kameran, slänger ihop lite picknick och rafsar på

oss första bästa sommarklänning och beger oss på utflykt till Marstrand.

UNDETBART att se solen igen.

Weeeehaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0