Nu nalkas lucian.

Jisses, redan lucia! Jag hade nästan glömt bort denna urmysiga svenska tradition. Jag hoppas på att få höra någon liten luciakör idag. Kanske jag även ska ta och äta en liten lussebulle eller två. Det är också så himla svenskt med lussebullar. Man glömmer av de fina traditionerna man har som svennebanan ibland. Detta året ska jag fan njuta av det.

Igår var det inne ännu en bloggare på jobbet som ville ta bilder till sin blogg, haha. Det är fan helt otroligt. Bloggar är helt klart det nya marknadsföringsknepet.
Jag ska se till att vi har en blogg till veckan.

Nu är det dags att laga gröt. Ordinärie grötansvarig ligger och småsnarkar i sängen, han kom nämligen hem 04:30 efter en pokerkväll med grabbarna. Han har dispans idag.

 


En frukost som man står sig på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0