Julen är över och jag med den.

I mina ögon är i vart fall julen över. Tack och lov. Igår var jag helt slut, som en urvriden disktrasa.
Efter att ha varit ledig i 5 dagar så är jag tröttare än någonsin. Vem sa att det ska vara avslappnande med semester? För tillfället lever jag ensammen då mannen är uppe i Oslo och jobbar i ett par veckor. Lika så bra är väl det för jag var ingen vacker syn igår och ensamheten var den enda jag ville umgås med.

Jag har ätit, träffat gamla Hasslörävar, umgåtts med min familj, träffat vänner och återupplevt gamla minnen.


Percis innan denna bilden togs så bråkade mina syskon om vem som skulle sitta vart vid bordet. Visst är dom underbara?

Som vanligt när jag och mina syskon träffas så ska kroppar jämföras, även armbrytning och brottning står på schemat. Storsyrran vann i år, hon hade inte slarvat med träningen för och si det sånn.


Årets förnedring. Jag som brukar vinna.....


Julafton anno 2009. Årets bakullaste dag.


Juldan hemma hos min barndomskamrat Carin. Det blev livat, en av årets roligaste.


Min barndomsvän Carin, underbar människa. Årets underbaraste.

Man kan säga att min ledighet gick i ett och vissa personer som man hade velat träffa tyvärr inte hanns med.

Avslutningsvis så kantades min ledighet av otur.

- Jag tappade bort min dator under resan ner till Karlskrona. För mig är det otänkbart att leva utan dator.
- Jag glömde mina visa-kort ute hos mina föräldrar.
-Min enda mobilladdare hamnade hos Carin vilket resulterade till en död mobil.

Så, om uppdateringarna är dåliga så beror det enbart på att jag helt enkelt inte har en dator.

Livet är underbart....

-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0