En önskan.

Jag har en önskan, en liten en.

Jag önskar att alla dagar vore som dagen som vi hade idag.

Vi hade så mycket att göra att vi fick ringa in praktikanten, närmare bestämt min kära sambo Kristoffer.
Kristoffer kom ner på ett par sekunder och räddade oss från att tappa ansiktet.
Det var så otroligt kul att jobba. Tänk er själva att få jobba med er bästa vän och pojkvän, eller kanske det hade varit en katastrofal tanke för de flesta??? Hihi.
Nåväl, vi tre är en sammansvetsad enighet som numera har gjort det mesta tillsammans, vi har bott tillsammans otaliga gånger, vi har gjort flera resor tillsammans och nu även jobbat tillsammans.
Imorgon ska vi jobba tillsammans igen.

Nu sitter min älskade man i soffan och tittar på fotboll, jag och Johanna har överraskat honom med ostbricka som han sitter och smaskar på.
Nu blir det renskavsgryta och rödvin för tre och senare spelkväll.
Må bästa manskvinns vinna.

Detta är Göteborgs bästa godisbutik, jag lovar!


Godis i långa rader. Folk går i lämmeltåg här inne.

Överraskningen till snälla pojkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0