Att vara näst bäst.

Något som har slagit mig i det sista är i tävlingar som t ex Idol  eller liknande så ler alltid den som kommit på andra plats och ser munter ut. Är detta en tillsägelse på produktionen att den som kommer på andra plats inte får visa sina riktiga känslor eller ta uppmärksamheten från ettan?

Jag menar, om jag t ex hade stått bland dom två sista i Idol och inte vunnit så hade jag nog inte sett glad ut. Jag hade skrikit, gråtit och betett mig allmänt illa, men det är väl en narturlig reaktion?
Vilken tur att jag aldrig någonsin ska uppträda i offentliga sammanhang, för då hade ni fått skämmas.

På tal om något helt annat. Vi funderar på att göra en blogg för Café Con Amor, det är många som söker på namnet och kommer till min bloggsida. Vi måste hänga med i ungdomarnas tempo.

Förresten så var det ytterligare en bloggare inne hos oss igår som ville ta bilder. Hon hade visst någon sida där hon guidade studenter genom Göteborgs djungel av cafeér. Jag hoppas hon länkar så att jag kan lägga ut den här.

Dags att jobba, hej så long!


Morgonmys med den bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0