Tisdag.

Goddagens folkens!

Jag vet inte om ni minns att jag nämnde för några veckor sedan att vi hade ett spännande projekt på gång. Nu är affären i lås. Vi ska få beställningar från Högskolan, vilket är helt fantastiskt. Det kan röra sig på runt 45-150 stycken luncher varje gång de gör en beställning! Fatta att vi är i vårt esse, weeehaaa!Imorgon är det dags för vår första beställning på 45 enheter. Vi ska göra den så sjukt bra, dom kommer aldrig ångra att dom beställde av fröknarna Con Amor.
=)

Idag har jag även låtit kroppen få jobba lite, det blev ett ganska känsloladdad squashpass. Jill mot Kristoffer.
Det var som vanligt en tuff match med ett högt tempo. Vi skrek, gestikulerade och grät (nästan).
Kristoffer vann, jävlar skit.


Viktigt att strecha, vilket jag är sjukt dålig på i vanliga fall men nu när loppet närmar sig så är det bara att hålla god min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0