Söndag.

Söndagstur i skogen, det är grejer det!
Det blev ingen löpningen eftersom kroppen inte har varit bra idag heller.
Nu är det 6 dagar kvar tills loppet går av stapeln och jag har gått ner på vila. Med vila menar jag knappast att jag ska ligga på soffan och slappa utan det är numera slut på ansträngande träningspass. Kroppen ska vara hungrig efter löpning på lördag.
Något kortare pass kommer det bli i veckan men mest långa promenader där mental träning kommer att vara avgörande.

Nu finns det ingenting mer jag kan göra, träningen är avslutad för detta loppet, kroppen kommer inte kunna ta upp mer träning innan. Finliret blev tyvärr lite avbrutet men nu är det bara att köra. Jag har börjar inse vad jag har gett mig in på och även börjat acceptera mitt vansinne.

Jag är redo, är ni?


Hittade en skön fotölj ute i skogen.


Det visade sig att den sköna fotöljen var full av kåda. Så nu har jag kåda över hela arslet.


Skatås.


Hittade små söta troll i skogen.



Delsjön.


Jag, en söndagmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0