Jills belöningssystem del 2

Ja, jag känner att jag ska belönas. Dels för att jag jobbar så hårt utan att gnälla och dels för att jag tränar så duktigt. Eller så borde jag bestraffas för att jag sprang så dåligt i lördag, benen borde klippas med en gång.
Nej, nu fokuserar vi på det viktiga, belöningen.

Minns ni inlägget längre ner, då när jag började spåna på belöning. Den enda som kommenterade belöningen var Carin Trolle, hon tyckte att jag skulle köpa en bil istället för skor.


GUESS WHAT!


En Porsche hade suttit fint, lite som handen i handsken kan tyckas.


Eller varför inte en Lotus?


Efter ett noga övervägande så fick det istället bli en Polo, weeeeeeeeeeeehaaaa!

I sommar kommer ni se mig susa omkring i "Röda Faran". Jag ska snabbt och smidigt kunna ta mig från A till B. Bilen kommer att vara fullpackad med förnödenheter som kan användas under sommaren.

Herregud så duktig jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0