Jag är en vinnare!

För 10 månader sedan bestämde jag mig för att det var dags att korrigera livsstilen lite, jag tog helt enkelt och anmälde mig till Göteborgsvarvet. Jag hade i princip aldrig löpt innan, mest power walks.

I samma veva startade vi upp Con Amor och jag insåg att hårt arbete låg framför mig. Hårt arbete har det blivit. Jag har sprungit i snöstorm, jag har sprungit i iskallt slask, jag har sprunigt i lervälling, jag har sprunigt  då jag varit trött. Jag har haft blodsmak i munnen, jag har velat kräkas och dö.
Jag har jobbat 7 dagar i veckan men ändå lyckats få loss 3-5 träningspass i veckan.
Jag är stark och jag vet att jag kommer att klara detta, frågan är om jag kommer att klara det på de tiderna som jag vill.

I min värld är det bara att göra ty man klarar fan i mig allt om man bara vill!

Jag känner mig som en vinnare.
Nu kör vi som vi aldrig kört förut.




Ser ni vilket fint linne jag har fixat??? Snacka om grym marknadsföring!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0