God morgon världen.

Idag är det minsann lördag, tjohej! 
Bara för att det är lördag idag så blev det knappast någon sovmorgon. Nej, jag var uppe 06:00 och skjutsade min Kristoffer till en svensexa som ska hållas idag. När jag ändå var uppe så passade jag på att ta ett varv i slottsskogen.
Nu blir det duschen för om en liten stund ska jag ner på jobbet och förbereda inför dagen. Vi har börjat få en massa beställningar och det är såklart jätteskoj.
Som det ser ut nu så har vi stora chanser att få våran bästa vecka någonsin.
Vi har flyt nu.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Jill. Jag funderade bara på om du använder pulsklocka när du löper??

2010-05-08 @ 21:47:04
URL: http://emtomi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0