ett slott, en långresa eller varför inte en bil?

Igår när jag kom hem ifrån löpningen så kom jag ju på den lysande idén att jag måste ju få någon form av belöning om jag klarar att springa på under 2 timmar på Göteborgsvarvet. Visst borde jag få det???

Jag började bolla med Kristoffer så jag sa: "kanske jag kan få köpa mig ett par nya skor?" Det tyckte Kristoffer lät ganska vettigt även om jag redan har alldeles för många, men så kom en uppenbarelse, "kanske jag ska få köpa mig en biiiiiil???"
Då sa Kristoffer "det där med skor lät bra Jill"

Om ni kommer på en bra belöning så är förslag hjärtligt välkomna!

Förresten, idag är det 10 dagar kvar innen loppet går av stapeln. Vet inte varför jag fick för mig att det var 10 dagar kvar för 2 dagar sedan.
=)


För att få en bil så är det viktigt att dagsformen är bra på dagen D. Jag startar min dag med att strecha, inga onödiga skador här inte.


Kommentarer
Postat av: carin

Jag röstar på Biiiillllll, skorna slarvar du ändå bara bort!! Fattar dock fortfarande inte förrän jag ser det att du har körtkort!!

2010-05-12 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0