Strandsatt!

Ja, det är sant. Jag är verkligen strandsatt. Min mobil har dåligt med batteri och laddaren är på jobbet. Dessutom så sticker Kristoffer till Oslo nu och tar sin dator med sig, buhuuuuuuu!

VAD SKA JAG GÖRA HÄR HEMMA DÅ???

Jag överlever väl, antar jag...

Idag har jag varit på jobbet som vanligt, däremot så fick jag och Johanna ovanligt besök. En tjej som vi lärde känna i Bergen förra året kom och hälsade på. Oj, vad trevligt det var! Det är så roligt när det klickar med en person som man inte träffat så mycket fast ändå har massa att prata om.

Efter jobbet blev det 4,5 km på asfalten. Jag sparar mig för imorgon ska jag ut och tugga 13-15 km. Det är dags att öka nu.
GÖTEBORGSVARVET HÄGRAR I HORISONTEN.

Nu ska jag söndagsmysa i min ensamhet och äta godis tills jag mår illa.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0