Söndag med allt vad det innebär.

Ett grått och trist Göteborg uppenbarade sig för mig när jag slog ögonlocken imorse. Jag önskar att solen hade varit framme, allt blir så mycket trevligare då.

Gårdagen var fantastisk med trevligt sällskap, musik från svunna tider och grymt god mat.
=)

Nu är den här helgen snart slut.

Idag blir jag gräsänska igen. Kristoffer sticker till Oslo för att jobba några dagar och sedan reser han raka vägen till Björnriket där han ska åka skidor. Han blir borsta i lite mer än en vecka. Jag är lite avis, jag vill också åka till Oslo, jag vill också åka skidor.
Jag, jag, jag. 
Nog vill jag vara på många plater samtidigt.



Brassar käk.


Finklänning på och halvblött hår. Lite lagom fin till middag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0