Present 2 och 3!

Ja, här kommer äntligen bilderna på mina finfina presenter som jag fick förra veckan.

Tadaaaaa!
Ja, om ni undrar vad det är för speciellt med denna bilden så är det faktiskt kylskåpet.
Det gamla kylskåpet stod högst upp på min hatlista. I slutet vägrade jag öppna fanskapet för det var så skabbigt.
I förra veckan så kom ett nytt. Vilken lättnad!
Nu vill jag bara öppna, beundra och smeka mitt nya kylskåp.



Dessa finfina presenter fick jag av min barndomskamrat Carin. Ja, som tack för hjälpen med att jag stod i hennes kök under min lediga helg. Jag säger bara en sak:
Jag skulle helt klart göra om det, den enda lön för mödan jag ville ha var några glas rödvin och lite sällskap.
Tack för de fina presenterna Carin, jag blev jätteglad och väldigt förvånad.


2 bordsunderlägg, muffinsformar, en slickepott(!), en bakbok och en disktrasa med hållare.


Allt har kommit till användning.


Se vilka finfina skapelser jag gjorde med dessa ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0