Ny dag nya möjligheter.

Japp, då var sista träningen för denna vecka avklarad. Det hanns med 2 löparpass 4 respektive 6 km, samt 2 pass på gymet. Nu är det vila veckan ut. Egentligen så hade jag velat lägga in ett pass till men jag hinner verkligen inte. Imorgon är det fredag och då är det långdag på jobbet för att sedan gå hem och fredagsmysa. På lördag jobbar vi och efter jobbet så åker jag och mina vapendragare till Grästorp för inflyttningsfest. På söndag så kommer jag garanterat inte vara i form för träning.
Har jag sagt att jag ska vara ledig på söndag?
Jodå, vi stänger faktiskt ner. Vi ska försöka göra det en helg i månaden för vi behöver verkligen vila.

Nu sittar jag här i soffan, lite lätt nedsjunken och har det ganska så bra. Ja, det hade varit helt perfekt om jag kunde få slippa höra kulsprutor så här på morgonen. Kristoffer spelar TV-spel, det är någon form av krig som går mig på nerverna, detta ingick inte i mina morgonmysplaner!
Men, vid närmare eftertanke så är det ju inte Kristofferdagen idag så han borde ju inte heller ha så mycket makt, vi ska nog kunna mötas halvvägs eller så...
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0